یلدا در خانه ما هم سرخ است

یلدا در خانه ما هم سرخ است

یلدا با پیراهن قرمز از راه رسید تا به ما نوید روزهای سپید بدهد. در این خانه هم قدمش عزیز است و جشن یلدا از واجبات هر سال خانه ماست.
به‌خصوص امسال که فرزندان کوچک‌ترمان در پلاک ۸ به کرونا مبتلا شده بودند، یلدای مصادف با بهبودیشان، انگار که جشن سلامتی آن‌ها بود و این خوشحالی ما را برای جشن گرفتن این شب چند برابر هر سال می‌کرد.
امسال در‌ جشن‌‌ یلدای‌خانه‌فرشتگان، انار سرخ دان کردیم و لباس سرخ بر تن. به امید اینکه زمستان امسال به گرمی و سلامت به بهار گره بخورد و سپیدی روزهای آینده به سپیدی برف نو باشد.
یلدای امسال را در کنار فرزندان این خانه جشن گرفتیم، برای شادی قلب‌هامان موسیقی شاد گوش دادیم و برای آرامش روزهای پیش رو آرزوهای خوب کردیم. بچه‌ها یلدا را در کنار هم و مربیانشان جشن گرفتند که نه‌تنها معنای خانواده‌‌اند برای هم، بلکه معنایی بزرگ‌تر و عمیق‌تر در پیوند میان آن‌هاست. کودکانمان لذت مزه ترش انار و‌گلپر شب یلدا را به شیرینی یک کیک سرخ خوشمزه وصل کردند و در آخر به رسم هر سال برای بخت بلندشان فال حافظ گرفتیم.
امسال مثل همیشه دلمان به بودن با هم گرم بود، شکرگزار سلامتی‌مان بودیم و همین یک دقیقه بیشتر را هم برای مهربان‌بودن زندگی کردیم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *