برگزاری مولودی در خانه ما

برگزاری مولودی در خانه ما

برگزاری مولودی در خانه ما، بهانه‌ای برای بزرگداشت میلاد حضرت زینب

برگزاری مراسم در اعیاد و‌ مناسبت‌های مذهبی مختلف یکی از برنامه‌های همیشگی خانه ما است و یکی از رکن‌های اصلی مراسم هرسال بنیاد زینب محسوب می‌شود. این مراسم در کنار هم و با حضور خیرین عزیز همیشه همراه بنیاد زینب، برگزار می‌شود تا این عزیزان علاوه بر بهره‌مندی از لذت معنوی در صورت تمایل با مهربانی خود، ما را در جهت پیشبرد اهدافمان یاری نمایند.
متاسفانه به‌علت شیوع ویروس کرونا، در دو سال گذشته از برگزاری اینگونه مراسم محروم ماندیم اما این روزها، یکی از اتفاقات خوب خانه ما، برگزاری دوباره آن‌ها است. البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی)
امسال، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و به برکت گره‌خوردن نام بنیاد خیریه زینب کبری، به نام سبز ایشان، مولودی در خانه ما برگزار شد تا ضمن گذراندن ساعاتی خوش در کنار همراهان همیشه‌مان، برای گرم‌تر شدن خانه فرشتگان و کمک به ساختن رویاهای کودکان این خانه قدمی برداریم. ما باور داریم که دستان مهربان شما زندگی می‌سازند و‌ کجا بهتر از جشن تولد بانوی هم‌نام با خانه ما، تا با دستان شما گره محبت به قالی سرنوشت کودکان این خانه بزنیم.
این برنامه در تاریخ جمعه، نوزدهم آذرماه سال ۱۴۰۰ در محل مجموعه باغ رستوران نرگس، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از خیرین و مسئولین بنیاد زینب، برگزار شد. نوای گرم سرکار خانم ناموسی و هنرمندان همراه ایشان گرمابخش این محفل و حضور یاری‌رسانان عزیزمان روشن‌نگاه‌دارنده چراغ دل‌های ما بود.
هدف از برگزاری این مراسم در ابتدا بزرگداشت مقام والای بانوی صبر و شکیبایی، حضرت زینب کبری(س) و پس از آن تجدید دیدار با خیرین همواره همراه با این خانه بود تا به یمن قدم‌هایشان برکت این خانه افزون شود و با کمک‌هایشان غم از دل کودکان خانه فرشتگان رفته و امید در دل‌هایشان جا بگیرد.
در همین راستا، با یاری عزیزانمان در طی این مراسم مبلغی جمع‌آوری شد که بنا به صلاحدید خیرین عزیز تماماً صرف رسیدگی به امور نگهداری کودکان خانه ما در امور جاری و یا در بخش مربوط به فعالیت‌ها و بورسیه تحصیلی برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد تحصیل کم‌بضاعت و با هدف توانمندسازی آن‌ها و جلوگیری از ترک‌تحصیل به‌علت آن‌ها محرومیت‌های مادی، خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *