جشن تجدید دیدار با داوطلبان بنیاد خیریه زینب کبری(س)

• قدمت فعالیت های داوطلبانه در بنیاد زینب

قدمت فعالیت های داوطلبانه بنیاد خیریه زنیب کبری(س)، به قدمت تمام سال های گذشته این بنیاد است. درهای این خانه با یک فعالیت داوطلبانه باز شده و تا به امروز داوطلبان ما بخش بسیار مهمی از این نهاد هستند. داوطلبانی که با انگیزه بالا و عشق به این خانواده ملحق شده اند و این تعداد هر روز رو به افزایش است.
به علت وسعت کار نهادهای خیریه، هر خیریه، برای پیشبرد اهداف خود نیازمند فعالیت چنین داوطلبانی است تا در صورت بروز موارد اضطراری و غیر قابل پیش بینی مثل حوادث طبیعی بتواند از کمک آن ها بهره مند شود. علاوه بر این، کار خیر همیشه با چاشنی مهربانی و کمک به هم نوع همراه بوده و برای به ثمر رسیدن چنین فعالیتی چه چیزی بهتر از همراهی یک گروه داوطلب پرانرژی و باانگیزه؟

• کرونا نگذاشت که دیدارهای ما ممتد و با کیفیت باقی بماند

مثل همه مواردی که فعالیتشان با شیوع ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت، جلسه¬های هفتگی تیم داوطلبین ما هم در خلال این پاندمی کنسل شد. نتیجتاً بعد از این اتفاق از هم کمتر خبر داشتیم و کارهایی که نیازمند فعالیت گروهی بود به تعویق افتادند و یا کنسل شدند. اما ما معتقدیم که روزهای سخت قوی ترمان کرد و نگذاشتیم این فاصله طولانی و ادامه دار شود.

• دیدار تازه شد

بهمن ماه بود که تصمیم گرفتیم نگذاریم زور کرونا به سر این همه تلاش چند ساله بچربد. تماس گرفتیم، بعد از دو سال صدای سرحال و سالم یکدیگر را شنیدیم و قرار بر این گذاشتیم که برای تجدید دیدار و تجدید قوای گروه داوطلبان بنیاد، دوباره دور هم جمع شویم. البته که با رعایت پروتکل ها و فاصله مناسب.
گرچه شرایط این دیدار سخت بود ولی میسر شد و تصمیمات مؤثری هم گرفته شد که یکی از آن ها برگزاری دوباره بازارچه های فصلی بود.
ما به روزهای روشن پیش رو امید بستیم و با دست پر از آرزو و رویا برای رسیدن به آن روز تلاش خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *