بعد از دو سال و نیم در این خانه بازارچه خیریه برگزار می شه!

  • تاریخچه بازارچه­ های خیریه بنیاد

برگزاری بازارچه به نفع کودکان بی‌­سرپرست و فاقد سرپرست موثر، یکی از رسم‌های قدیمی این خانه است. از زمانی که به­ عنوان اولین برگزارکننده بازارچه‌­های خیریه در حسینیه ارشاد فعالیت می­‌کردیم تا امروز که پذیرای قدم‌­های مهربان شما در خانه سبزمان هستیم، هرساله، همراهی مستمر هنرمندان عزیزمان باعث دلگرمی ما شده و تنوع خارق‌­العاده محصولات بازارچه‌­های بنیاد حس سرزندگی را در خانواده ما زنده می‌­کند.

  • این مدت کجا بودیم؟

با شروع پاندمی ویروس کرونا، به جهت حفظ سلامت شما عزیزان و همکارانمان در بنیاد خیریه زینب کبری(س)، از برگزاری بازارچه فصلی صرف نظر کردیم. خوشبختانه این روزها وضعیت شیوع این ویروس به شدت گذشته نیست، اما احتیاط واجب است و مراقبت از سلامت شخصی مهم. به همین دلیل با حفظ پروتکل ­ها اقدام به برگزاری دوباره بازارچه کردیم تا دیدارها تازه و خاطرات خوب ساخته شوند.

  • هدف از برگزاری بازارچه خیریه

همه عواید این بازارچه‌­ها صرف حمایت از فرشتگان این خانه خواهد شد. قصد داریم تا با ایجاد فضایی سرزنده و شاد، در کنار فروش محصولات متنوع و بهره­مندی از کیفیت خوب کالاهای موجود در بازارچه، قدم مثبتی برداریم در جهت تحقق رویاهای کودکان خانه فرشتگان.

  • نقش شما در بازارچه­ های ما چیست؟

نقش اصلی این بازارچه شما هستید. شما با بازدید از بازارچه خیریه خانه فرشتگان و خرید محصولات، ما را در مسیر رسیدیگی به کودکان این خانه یاری می­کنید. در طول سالیان گذشته، حمایت شما باعث دلگرمی این خانواده بوده. باز هم کنار ما باشید تا با هم این لحظه‌­های شیرین را برای خوب بودن زندگی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *